Eve 120'S 2.
Az Eve márkát 1970-ben vezette be a Liggett & Myers cég, hogy felvegyék a versenyt a rivális Philip Morris vállalat Virginia Slims cigarettájával, amely az egyre növekvő női piacot célozza meg. Az Eve kifejezetten női cigarettaként került bevezetésre, különlegessége volt a csomagolás virágmintázata, amely díszítésként magán a cigarettaszálakon is megjelent. A cigaretták hosszabbak és vékonyabbak voltak az átlagos fajtáknál, kihasználva a divatos nőhöz társított karcsúság fogalmát. Kezdetben 100, majd 1972-től már 120 milliméteres hosszal készültek.
Az Eve reklámja arra ösztönözte a nőket, hogy mégjobban kifejezzék nőiességüket, még egy ilyen hétköznapi aprósággal is, mint a cigaretta. Néhány Eve-szlogen kifejezetten a fizikai megjelenésre utalt: „Búcsú a csúnya cigarettásdoboztól”, „Világ Évai, szépek vagytok!”, „Végre egy olyan csinos cigaretta, mint te!"