Címlap-sztorik

Kereken száz évvel ezelőtt, 1921-ben kezdődött legnagyobb múltú hazai cigarettamárkánk, a Symphonia története, mely azóta is jelen van a magyar dohánypiacon. Az állandó, megbízható minőségnek, majd a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően stabil fogyasztói tábora lett az évek során. Csak az utóbbi évtizedekben csökkent iránta a kereslet, egyrészt a fogyasztók árérzékenysége, másrészt az új generációk eltérő igényei miatt. Ma már csak az idősebb korosztály tart ki mellette, a fiatalabbak elavult, negatív benyomású munkás-cigarettának tartják, ki sem próbálják. Gyártói ugyan igyekeztek lépést tartani a korral és ennek megfelelően modernizálni a márkát, de ezek a próbálkozások az utóbbi két évtizedben rendszerint kudarcba fulladtak, rövid életűek voltak.

 

 

 

 

Tartalom átvétel