Pall Mall 09.
1989 nyarán került bevezetésre egy újabb nagysikerű nemzetközi márka, a Pall Mall Export. A Dunántúli Napló cikke szerint a világ egyik legnevesebb cigarettagyártója, a Rothmans nem nyugodott bele, hogy vetélytársa – a Philip Morris – termékeit már évek óta készítik nálunk. Ezért licenc-szerződést kötöttek a pécsi üzemmel, hogy megkezdhessék a Pall Mall magyarországi gyártását. Ehhez a Rothmans adta a dohányanyag 50 százalékát, az aromát és az illatanyagot. A kezdeti időben két gépen, két műszakban napi 1,5 millió cigaretta készült. Év végéig 60 milliós, a következő évre pedig már 100 milliós termelést terveztek. A cikkíró szerint az új márka nem csak anyagi hasznot jelent, hanem azzal együtt egy új szemlélet is érkezett a városba és a gyárba. A Rothmans cég ugyanis nagyon szigorúan veszi a minőséget, nem tűr pontatlanságot, hibás terméket, egyszóval nem engedi hírnevét rombolni. A próbavásárlások során beszerzett cigarettákat saját, svájci laboratóriumukban vizsgálják be, hogy azok mindenben megfelelnek-e a követelményeiknek. 25-40 év közötti férfiaknak szánták a karakteres Pall Mall márkát, mely ugyan 54 forintos áron került a boltokba, de a cég szerint van olyan fogyasztói réteg az országban, amely hajlandó ennyit áldozni egy minőségi termékért.